Sklep Biżuteria Elizabeth - Biżuteria złota, srebrna

FAQ

FAQ

Sklep internetowy z biżuterią złotą ELIZABETH

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najbardziej nurtujące pytania (tzw. FAQ) dotyczące naszego SKLEPU internetowego.

Co sprzedajemy?

Sprzedajemy biżuterię szlachetną wykonaną ze złota (Au), które jest jednym z metali szlachetnych, które nadaje się do użytku w jubilerstwie.
Wszystkie produkty, które oferujemy są wykonane z 14-karatowego złota, inaczej zwanego złotem próby 585.
 

Co to znaczy, że biżuteria wykonana jest ze złota próby 585?

Czyste złoto jest metalem zbyt plastycznym, aby mogło być używane w branży jubilerskiej. Wykonane z niego pierścionki czy kolczyki, po prostu nie utrzymałyby swoich kształtów w ryzach. Stąd też, aby biżuteria była trwała, do złota dodawane są inne metale. Liczba 585 oznacza, że zawartość czystego złota w produkcie to 58,5% lub 14/24 stąd nazwa 14-karatowe, reszta to w przypadku żółtego złota – srebro, miedź i cynk.
 

Czy złoto może mieć różne kolory?

Zdecydowanie tak. Wspomniane wcześniej żółte złoto to stop zawierający 14 jednostek czystego złota i 10 jednostek dodatków stopowych w postaci srebra, miedzi i cynku. Tak dobrane proporcje sprawiają, że złoto ma swój żółty odcień. Poza tym, złota biżuteria może mieć kolor:
 
  • biały – złoto z dodatkiem palladu lub niklu, pokryte cienką warstwą rodu, dla uzyskania śnieżnobiałego koloru;
  • różowy – z dodatkiem srebra i miedzi lub cynku i palladu;
  • czerwony – z dodatkiem srebra i miedzi, im więcej srebra tym barwa ma jaśniejszy różowy kolor, im więcej miedzi, tym czerwony odcień będzie intensywniejszy;
  • zielony – z dodatkiem srebra, miedzi i kadmu,
a także fioletowy i niebieski, jednak są to odcienie mniej popularne w jubilerstwie, choć nie nie-spotykane.
 

Jak zrobić zakupy w sklepie z biżuterią Elizabeth?

Zakupy w naszym sklepie zrobisz w bardzo podobny sposób do zakupów w każdym innym sklepie internetowym.

Etap pierwszy

sprawdź produkty, znajdziesz je łatwo wybierając kategorię z menu głównego na stronie głównej. Posortowalismu produkty w kategorie takie jak:

  • Biżuteria – tu znajdziesz produkty posortowane zgodnie z typem biżuterii. Będą to bransoletki, celebrytki, charmsy, kolczyki, krzyżyki, łańcuszki, medaliki, naszyjniki, pierścionki i zawieszki.
  • MUST-HAVE – to biżuteria, która jest akurat na absolutnym topie, noszą ją wszyscy, jest we wszystkich magazynach i sieciówkach lub absolutna klasyka typu kolczyki koła, które jeszcze chyba nigdy nie wyszły z mody.
  • Z okazji – to kategoria, w której przedstawiamy nasze propozycje na doskonałe prezenty na różnorodne okazje typu dzień matki/ojca, urodziny, komunia, a nawet tzw. prezenty bez okazji.
  • Motywy – to zbiór produktów, które podzieliliśmy ze względu na szeroko pojęte symbole typu: zwierzęta – motyw fauna, rośliny – flora, motyw geometryczny to produkty z kółkami, trójkątami czy prostokątami. Sprawdź też gwiazdy, serca, kokardki, skrzydła i inne.
  • Styl – awangardowy, romantyczny, klasyczny, boho i symboliczny to tylko kilka z naszych propozycji. Styl Bling Bling reprezentują produkty, które lśnią, jeżeli lubisz błyszczeć sprawdź tę kategorię. Stylem religijnym określamy biżuterię zawierającą symbole katolickie i prawosławne.

Etap drugi

wybierz to co Ci się podoba, czego potrzebujesz i…

Etap trzeci

…dodaj to do koszyka, wystarczy, że klikniesz przycisk DODAJ DO KOSZYKA na stronie produktu lub ikonkę torby zakupowej na liście produktów.

Teraz masz dwie opcje albo kontynuujesz zakupy (bo np. potrzebujesz dwóch różnych prezentów), albo przechodzisz do koszyka klikając opcję zobacz koszyk.

Jeżeli kontynuujesz zakupy, wracasz do etapu pierwszego i dalej szukasz.

Jeżeli jesteś zdecydowana/y, klikasz opcję ZAMÓWIENIE, którą przeniesie Cię do…

Etap czwarty

uzupełnij formularz o dane, standardowo podajesz adres – ulica, miasto, kod pocztowy, numer telefonu i adres e-mail. Następnie wybierz, która forma płatności Cię
interesuje (są trzy: Przelewy24 – BLIK, wybierz swój bank z dostępnych na liście; przelew bankowy, płatność za pobraniem). Jeżeli chcesz, żeby przesyłka trafiła na inny adres niż ten, który już podałeś, zaznacz BOX nad „uwagami do zamówienia” i podaj właściwe informacje.

W przypadku zamówień nie przekraczających 250PLN, możesz wybrać wysyłkę kurierem, do Paczkomatu lub Orlen paczkę. W przypadku dwóch ostatnich, udostępniamy mapę, aby łatwo zlokalizować punkt odbioru.

 

Zamówienia przekraczające kwotę 250PLN wysyłamy GRATIS kurierem.

Etap piąty

czyli kulminacyjny punkt – klikasz KUPUJĘ I PŁACĘ, po uprzednim potwierdzeniu, że zapoznałeś się i zaakceptowałeś Regulamin sklepu.

Etap szósty

przechodzisz na stronę płatności, gdzie wypełniasz kolejne pola, w zależności od wybranego sposobu płatności. W przypadku opcji przelew tradycyjny, przechodzisz do aplikacji czy strony banku i wysyłasz przelew tak jak to robisz z np. rachunkami. W przypadku opcji za pobraniem, zamówienie zostanie przyjęte i wysłane, płatność natomiast uiścisz u kuriera przy odbiorze paczki.

Teraz możesz sprawdzić e-mail, który podałeś w trakcie, wyślemy Ci potwierdzenie złożenia zamówienia, a także będziemy informować o wysyłce.

Jakie są dostępne formy płatności?

W naszym sklepie można zapłacić online lub tradycyjnie. Dostępne płatności online to BLIK, przelew online, raty 0%; tradycyjne – przelew bankowy, czyli Ty samodzielnie wysyłasz do nas przelew.

Jakie są formy i koszty dostawy?

Możesz wybierać spośród:

  • dostawa pod wybrany adres – kurier – 15PLN,
  • dostawa do wybranego paczkomatu – 10PLN lub
  • na wybraną stację Orlen – 8PLN.

W przypadku zamówień za pobraniem, wysyłka jest zawsze płatna – 20PLN.

Zamówienia na kwotę powyżej 250PLN wysyłamy kurierem GRATIS.

Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

TAK. Masz na to 14 dni od dnia, w którym odbierzesz przesyłkę z zamówieniem. Nie musisz podawać powodu.
 

Jak zwracać?

 Zapakuj produkty, które chcesz zwrócić, tak aby bezpiecznie przetrwały podróż powrotną.

W paczce zwrotnej muszą się znaleźć:

  • odsyłany produkt w oryginalnym opakowaniu w stanie nienaruszonym, ze wszystkimi metkami (!WAŻNE jeżeli zerwiesz metki, zwrot zostanie rozpatrzony negatywnie, a produkt odesłany na adres z zamówienia)
  • paragon,
  • wypełniony i czytelnie podpisany formularz zwrotu.

Paczkę zwrotną wyślij na adres: bizuteriaelizabeth.pl, ul. Zwierzyniecka 64G, 15-246 Białystok

Przesyłka zwrotna odesłana, co teraz?

Jak tylko otrzymamy przesyłkę ze wszystkimi wyżej wymienionymi pozycjami, poinformujemy Cię o tym e-mailowo.
 
Zwrot zostanie rozpatrzony pozytywnie, jeżeli w paczce znajdują się wszystkie wyżej wymienione pozycje (odsyłany, nieużywany produkt; paragon; wypełniony i czytelnie podpisany formularz zwrotu). Zwrot pieniędzy za zwracane produkty zostanie wypłacony na podany numer konta w ciągu 2 – 3 dni roboczych.
 

Zwrot zostanie rozpatrzony negatywnie, jeżeli:

  • zwracany produkt nie ma oryginalnego opakowania lub
  • brakuje min. jednej z metek, lub
  • brakuje paragonu, lub
  • brakuje formularza zwrotu, lub
  • formularz zwrotu nie jest czytelnie podpisany.

Zwrot został rozpatrzony negatywnie, co dalej?

 W takim przypadku, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby wyjaśnić, dlaczego nie możemy przyjąć zwrotu. w czasie rozmowy omówimy kroki, które należy podjąć, aby status zwrotu został zmieniony na pozytywny.
 
 

Czy zakupy w sklepie Elizabeth są bezpieczne?

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie z biżuterią były bezpieczne. Korzystamy z rozwiązań informatycznych typu certyfikat SSL, który szyfruje dane. W kwestii płatności online, korzystamy z rozwiązań zaufanego partnera – Przelewy24.

Koszyk (0)

Koszyk