Zwroty w sklepie Elizabeth

Każdy Klient sklepu internetowego Elizabeth, który z jakiejś przyczyny chciałby zwrócić zakupione produkty, może to zrobić w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki z zamówieniem.

Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.

Paczkę zwrotną zawierającą:

  • odsyłany produkt w oryginalnym opakowaniu w stanie nienaruszonym,
  • paragon,
  • wypełniony formularz zwrotu

należy odesłać na adres:

www.bizuteriaelizabeth.pl
ul. Zwierzyniecka 64g
15-247 Białystok

Po odebraniu paczki ze wszystkimi wyżej wymienionymi elementami, poinformujemy e-mailem o statusie zwrotu oraz podamy termin wypłaty należności (przelew zwrotny wysyłamy zwykle w 1 – 2 dni od odebrania paczki ze zwracanymi produktami).

W przypadku każdego pozytywnie rozpatrzonego zwrotu, zwracamy 100% wartości zamówienia.

Ważne!

Produkty spersonalizowane (dostosowane do indywidualnych potrzeba Klienta) nie podlegają zwrotom.
Szczegółowe informacje o zwrotach znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego z biżuterią Elizabeth – punkt 9 Odstąpienie

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu poprzez infolinię / e-mail / Facebook / WhatsApp.