Zwroty w sklepie Elizabeth
Każdy Klient sklepu internetowego Elizabeth, który z jakiejś przyczyny chciałby zwrócić zakupione produkty, może to zrobić w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki z zamówieniem.
Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.
Paczkę zwrotną zawierającą:
- odsyłany produkt w oryginalnym opakowaniu w stanie nienaruszonym,
- paragon,
- wypełniony formularz zwrotu
należy odesłać na adres:
www.bizuteriaelizabeth.pl
ul. Zwierzyniecka 64g
15-247 Białystok
Po odebraniu paczki ze wszystkimi wyżej wymienionymi elementami, poinformujemy e-mailem o statusie zwrotu oraz podamy termin wypłaty należności (przelew zwrotny wysyłamy zwykle w 1 – 2 dni od odebrania paczki ze zwracanymi produktami).
W przypadku każdego pozytywnie rozpatrzonego zwrotu, zwracamy 100% wartości zamówienia.
Ważne!
Produkty spersonalizowane (dostosowane do indywidualnych potrzeba Klienta) nie podlegają zwrotom.
Szczegółowe informacje o zwrotach znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego z biżuterią Elizabeth – punkt 9 Odstąpienie
W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu poprzez infolinię / e-mail / Facebook / WhatsApp.